Producten

Extra Informatie

Ruilen en Retouren


Defecten omruilen?
Indien u een artikel retour wilt sturen omdat het defect is, dient u van tevoren contact op te nemen met onze klantenservice. Dit kan telefonisch of per email. Ons telefoonnummer en onze email vindt u op onze contactpagina. Onze klantenservice is bereikbaar op maandag t/m vrijdag van 09.00 uur t/m 18.00 uur. Nadat u contact met ons heeft opgenomen inzake een defect artikel, ontvangt u van ons een email met hierin alle noodzakelijke instructies voor het correct afhandelen van uw retour. De verzendkosten voor het opsturen van het product naar ons ontvangt u van ons retour. Graag ontvangen wij bij elke retour een kort begeleidend briefje met daarop uw naam en adres gegevens en indien nodig een omschrijving van het probleem. Openingstijden van de klantenservice kunnen afwijken op feestdagen en tijdens vakantie periodes.

Een verkeerd product ontvangen?
Wanneer u in plaats van het door u bestelde product een ander product heeft ontvangen, wordt dit door ons kosteloos omgeruild voor het door u bestelde product mits het door u ontvangen product niet is gebruikt en in de originele en ongeopende verpakking zit. Indien u een verkeerd ontvangen artikel retour wilt sturen, dient u van tevoren contact op te nemen met onze klantenservice. Dit kan telefonisch of per email. Ons telefoonnummer en onze email vindt u op onze contactpagina. Onze klantenservice is bereikbaar op maandag t/m vrijdag van 09.00 uur t/m 18.00 uur. Nadat u contact met ons heeft opgenomen inzake een verkeerd ontvangen artikel, ontvangt u van ons een email met hierin alle noodzakelijke instructies voor het correct afhandelen van uw retour. De verzendkosten voor het opsturen van het product naar ons ontvangt u van ons retour. Graag ontvangen wij bij elke retour een kort begeleidend briefje met daarop uw naam en adres gegevens en indien nodig een specificatie van het gewenste artikel. Openingstijden van de klantenservice kunnen afwijken op feestdagen en tijdens vakantie periodes

Annuleren vóór verzending?
Annuleren van uw bestelling (of een deel hiervan) is, zolang de bestelling nog niet is verzonden, mogelijk door aan onze klantenservice telefonisch of per email door te geven welk(e) artikel(en) u wilt annuleren. Ons telefoonnummer en onze email vindt u op onze contactpagina. Dit kunt u op ieder gewenst moment vóór de verzending doen. U krijgt na uw (deel) annulering het bedrag op uw bankrekeningnummer terug gestort. Voor een spoedige afhandeling verzoeken we u om bij een annulering ons direct het juiste rekening nummer te melden. Voor het doen van betalingen na een annulering houden wij de wettelijke termijn voor retourstortingen aan. 

Bestelling retourneren na ontvangst? 
U kunt binnen 14 dagen na ontvangst uw bestelling of een deel hiervan retour sturen mits deze onbeschadigd is en in de originele verpakking zit. Zie voor de voorwaarden waaronder geretourneerd mag worden onze algemene leveringsvoorwaarden. Alle retouren moeten vooraf aangemeld worden. Dit kan per email. Ons email adres vindt u op onze contactpagina. Onze klantenservice is bereikbaar op maandag t/m vrijdag van 09.00 uur t/m 18.00 uur. Nadat u contact met ons heeft opgenomen inzake een retour, ontvangt u van ons een email met hierin alle noodzakelijke instructies voor het correct afhandelen van uw retour.

Altijd via Postagentschap !
Stuur altijd uw artikelen retour via het postagentschap, dan ontvangt u een verzendbewijs en is het mogelijk om de retourzending na te zoeken. Wij zijn niet verantwoordelijk voor zoekgeraakte pakketten.